مشار نیوز - آخرین خبر

آخرین اخبار از همه‌جا

آخرین اخبار از همه‌جا

مشار نیوز - جدید‌ترین و پربیننده‌ترین خبرها را ببینید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تحلیل داعش از عملیات تروریستی در تهران

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ب.ظ

گروهک تروریستی داعش در بیانیه عاملان عملیات تروریستی تهران را تحلیل و توصیف کرد.

گروهک تروریستی داعش ساعاتی پس از اتمام عملیات ضد تروریست نیروهای امنیتی ایران اقدام به منتشر کردن طرح گرافیتی در خصوص عملیات تروریستی امروز تهران کرد و بر روی آن اینگونه نوشت: « رافضی‌ها بیماری هستند که جز با استفاده از شمشیر درمان نمی‌شوند».

این متن داعش برگرفته از ایدئولوژی آنها در خصوص مقابله با مذاهب و شاخه‌ها مختلف آن است که تاکنون شاهد بوده‌ایم ادیانی مانند مسیحیت و تمامی زیر شاخه‌های دین اسلام توسط این گروهک تروریستی مورد هجمه قرار گرفته‌اند.

در بیانیه دیگری که از سوی داعش پس از پایان حوادث امروز تهران در ارگان رسانه‌ای این گروهک تروریستی به نام "اعماق" منتشر شده است، اعلام شده است که این عملیات توسط ۵ عامل این گروهک تروریستی از نوع «انغماسی» اجراء شده است.

در توضیح لفظ انغماسی باید یادآور شد که داعش به صورت کلی از سه نوع نیرو برای عملیات های خود استفاده می‌کند؛ اول نیروهای عادی که به پیاده‌نظام معروف هستند و دوم نیروهای انتحاری داعش (اعم از انتحار به روش انفرادی یا به وسیله خودرو و موتورسیکلت) هستند.

دسته سوم را نیروها یا گردان‌های "انغماسی" می‌نامند؛ این طیف از نیروهای داعش تمامی مهمات خود را استفاده می‌کنند و نهایتاً اقدام به عملیات انتحاری کرده و خود را منفجر می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی