مشار نیوز - آخرین خبر

آخرین اخبار از همه‌جا

آخرین اخبار از همه‌جا

مشار نیوز - جدید‌ترین و پربیننده‌ترین خبرها را ببینید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پیام ویدیوی داعش پیش از حمله تروریستی

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ق.ظ
گروه تروریستی تکفیری داعش ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است که می‌گوید عاملان حمله اخیر به یکی ساختمان‌های مجلس ایران و آرامگاه امام خمینی، پیش از انجام عملیات خود آنرا ضبط کرده‌اند.


در این ویدیو سه مرد نقابدار و دو مرد که به دوربین پشت کرده اند دیده می شوند. یکی از نقابداران به زبان عربی مردم را به جهاد تشویق می‌کند.
او می گوید: «به خواست خدای پروردگار این کتیبه (گردان) کلید جهاد در ایران است و امیدواریم که برادران عزیز به آن بپیوندند و این شمعی را که ما روشن کردیم خاموش نکنند و در تکفیر رافضیان و شناساندن آنان به همگان و قتل آنها تردید نکنند.»
رافضیان به معنای سرکشی کنندگان،‌ عنوان تحقیرآمیزی که اعضای گروه‌های سنی‌ تندرو برای شیعیان به کار می‌برند.
مرد نقابدار در ادامه می گوید: «... به اذن پروردگار این جهاد را شروع کنید. عملا. خونشان را بریزید همان طور که آنها خون مسلمانان را در همه کشورها می ریزند.»
او می افزاید: «همان طور که می بینید فتنه آنها به موصل و سوریه و یمن و لیبی رسیده و همه جا در برابر اهل اسلام ایستاده اند. به طور قطع و یقین دستشان در دست یهودیان در خاورمیانه است.»
مردم نقابدار در پایان تاکید می کند که پیامش تهدیدیست برای حکومت عربستان سعودی و این که «آل سعود باید بدانند که بعد از ایران نوبت آنهاست.»
او می گوید: «باید بدانند که سربازان دولت اسلامی فقط سربازان خدای پروردگارند. فقط برای خدای پروردگار می جنگند. مزدور هیچکس نیستند. نوکر هیچکس نیستند. فقط فرمانبر خدا و پیغمبر خدا هستند. فقط حرف آنها را (خدا و پیغمبر خدا) قبول می کنیم و برای آنها می جنگیم نه ایران نه عربستان."

ویدیو را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی