مشار نیوز - آخرین خبر

آخرین اخبار از همه‌جا

آخرین اخبار از همه‌جا

مشار نیوز - جدید‌ترین و پربیننده‌ترین خبرها را ببینید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا هم زمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح جمعه در سراسر کشور برگزار شد. در ادامه نتایج شمارش آرای شورای شهر و روستا به تفکیک استان ها را میخوانید.

در انتخابات روز جمعه، ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزارو ۲۳۴ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۹۴ نفر رای اولی هستند.

اعضای شورای شهر به تفکیک شهرها و روستاها به این شرح است:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۱۶
hossein sh
فرماندار تهران در نشست خبری که صبح امروز در محل فرمانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: مردم تهران با جمعیت واجد شرایطی که در این دوره می‌توانستند رأی خود را به صندوق بیاندازند تعداد ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارنفر پای صندوق رأی آمدند که این آمار منهای در نظرگیری رأی شهرستان‌های ری و شمیران است، زیرا آمار این دوشهرستان جدا اعلام می‌شود.

وی با اشاره به انتخابات سال ۹۲ و میزان مشارکت در آن انتخابات گفت: در سال ۹۲، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر ازتهرانی‌های واجد شرایط رأی دهی در انتخابات شورای شهر شرکت کردند که در این دوره ۹۰۰ هزار نفر بیشتر در این رأی گیری شرکت کردند که این مشارکت مردمی بسیار بی نظیر بوده است.

فرماندار تهران خاطر نشان کرد: ما ۴ هزار شعبه رأی گیری در تهران پیش بینی کردیم که عوامل اجرایی ۸۰ هزار نفری در آن به مردم خدمت رسانی می‌کردند، اما مشکلاتی هم ایجاد شد که صف‌های رأی طولانی در تهران ایجاد شود و علت آن را هم به مردم اطلاع می‌دهیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۴۱
hossein sh

نگاهی به نتیجه انتخابات 96 به تفکیک استانها، نشان می دهد که در استان خوزستان، حسن روحانی با یک میلیون و 149هزار و 424 رای در جایگاه نخست نشسته، و رئیسی با کمی بیش از 889هزار رای دوم است!


نگاهی به نتیجه انتخابات 96 به تفکیک استانها، نشان می دهد که در استان خوزستان، حسن روحانی با یک میلیون و 149هزار و 424 رای در جایگاه نخست نشسته، و رئیسی با کمی بیش از 889هزار رای دوم است!

به گزارش آفتاب، رئیس ستاد انتخابات خوزستان تصریح کرد: مردم خوزستان بار دیگر با حضور پرشور حماسه دیگری را در ایران رقم زدند. بر اساس آخرین آمار از سه هزار و ۷۲۰ شعبه اخذ رأی تعداد سه هزار و ۶۲۵ شعبه شمارش شده است.

حسین زاده در پایان خبر داد: از بین دو میلیون و ۷۵ هزار و ۷۷ رأی شمارش شده، تعداد یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۴۲۴ رأی به حسن روحانی، ۸۸۹ هزار و ۳۶ رأی به سید ابراهیم رئیسی، دو هزار و ۳۸۱ رأی به مصطفی میرسلیم و در نهایت ۱۴ هزار و ۲۳۶ رأی به مصطفی هاشمی طبا اختصاص داشت.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۳۳
hossein sh

نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.
روحانی: 23.549.616
رئیسی: 15.786.449
میرسلیم: 478.215
هاشمی‌طبا: 215.450 
 
14:06: عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور:
ما امروز خیلی خوشحال هستیم و خداوند متعال را شکر می‌کنیم و به خاطر نعمت مردم انقلابی سر تعظیم بر آستان جانان می‌نهیم. هزاران بار به خاطر نعمت جمهوری اسلامی ایران و مردم‌سالاری حاکم بر آن شاکر هستیم که مردم ما امکان مشارکت بر سرنوشت خودشان را پیدا کردند و با خلق حماسه‌ها صفحات زرینی را به یادگار گذاشتند.
امروز یکی از صفحات پر افتخار تاریخ مردم‌سالاری ایران رقم خورد و حماسه مردم ثبت شد. 

نتایج انتخابات 96 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۳
hossein sh