مشار نیوز - آخرین خبر

آخرین اخبار از همه‌جا

آخرین اخبار از همه‌جا

مشار نیوز - جدید‌ترین و پربیننده‌ترین خبرها را ببینید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از حمله موشکی به مقر فرماندهی تروریست‌ها در دیرالزور سوریه با هدف تنبیه عاملین جنایت تروریستی تهران خبر داد

عکس لحظه شلیک موشک‌های زمین به زمین سپاه از قازانچی کرمانشاه به مراکز تروریست‌ها در سوریه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۱۶
hossein sh

صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه بازتاب گسترده‌ای در محافل ورزشی فوتبال و جهان داشت.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران موفق شد با برتری دو بر صفر برابر ازبکستان برای پنجمین بار جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد تا برای اولین بار در تاریخ ایران دو صعود پیاپی به جام جهانی را تجربه کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۰
hossein sh
گروه تروریستی تکفیری داعش ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است که می‌گوید عاملان حمله اخیر به یکی ساختمان‌های مجلس ایران و آرامگاه امام خمینی، پیش از انجام عملیات خود آنرا ضبط کرده‌اند.


در این ویدیو سه مرد نقابدار و دو مرد که به دوربین پشت کرده اند دیده می شوند. یکی از نقابداران به زبان عربی مردم را به جهاد تشویق می‌کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۷
hossein sh

داعش نخستین بیانیه فارسی خود را منتشر کرد. 

در این بیانیه داعش در مورد عملیات تروریستی امروز تهران گفته است، این اولین قطره های باران است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۳
hossein sh

گروهک تروریستی داعش در بیانیه عاملان عملیات تروریستی تهران را تحلیل و توصیف کرد.

گروهک تروریستی داعش ساعاتی پس از اتمام عملیات ضد تروریست نیروهای امنیتی ایران اقدام به منتشر کردن طرح گرافیتی در خصوص عملیات تروریستی امروز تهران کرد و بر روی آن اینگونه نوشت: « رافضی‌ها بیماری هستند که جز با استفاده از شمشیر درمان نمی‌شوند».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۰۹
hossein sh

پادشاه عربستان این شروط ده‌گانه را در دیدار روز سه‌شنبه، به امیر کویت اعلام کرده است


شبکه اسکای نیوز بامداد چهارشنبه به نقل از منابع آگاه از تعیین ۱۰ شرط برای عادی‌سازی روابط با قطر خبر داد. به نوشته سایت این شبکه، پادشاه عربستان این شروط ده‌گانه را در دیدار روز سه‌شنبه، به امیر کویت اعلام کرده است. 


بنا بر این گزارش، عربستان از امروز ۲۴ ساعت به قطر زمان داده تا این شروط را اجرایی کند.  «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان روز سه‌شنبه گفت دوحه باید از حمایت از جنبش اخوان المسلمین و گروه حماس دست بردارد. عربستان سه سال پیش هم زمانی که با قطر به اختلاف برخورده بود، از قطر خواست شبکه «الجزیره» را تعطیل کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۲
hossein sh

چهار کشور عربستان سعودی، مصر، امارات و بحرین روابط دیپلماتیک با قطر را قطع کردند و تعدادی از تحریم ها و مجازات ها را علیه این کشور اعمال کردند.


این 4 کشور همه مرزهای خود را در برابر رفت و آمد قطری ها بسته اند. آنها حمایت قطر از مخالفان داخلی، حمایت از ایران، حمایت از داعش و القاعده و گروه های افراط گرای اسلامی را دلیل قطع روابط با قطر اعلام کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۶ ، ۰۷:۵۷
hossein sh

دونالد ترامپ درصد است تا تلاش‌های جهانی برای مبارزه با پدیده گرم شدن زمین را نادیده بگیرد و با این کار از صداهای معدود افرادی که در کاخ سفید در مورد این توافق و مضراتش برای این کشور صحبت می‌کردند، استقبال کرد.



دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده، روز پنجشنبه یازدهم خرداد سال ۱۳۹۶ اعلام کرد که ایالات متحده از توافق زیست‌محیطی پاریس (Paris climate accord) خارج می‌شود. ایالات متحده به عنوان قدرت اول اقتصادی دنیا و دومین تولیدکننده بزرگ گازهای گلخانه‌ای پس از چین، این توافق را زیرپا گذاشت. به این ترتیب دونالد ترامپ درصد است تا تلاش‌های جهانی برای مبارزه با پدیده گرم شدن زمین را نادیده بگیرد و با این کار از صداهای معدود افرادی که در کاخ سفید در مورد این توافق و مضراتش برای این کشور صحبت می‌کردند، استقبال کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۰
hossein sh

رئیس انجمن صنایع غذایی ایران با بیان اینکه مصرف زولبیا و بامیه به علت میزان بالای چربی و قند موجود در آن مضر است از مردم خواست تا از خرید نوع رنگی این شیرینی خودداری کنند.


وی عنوان کرد: بسیاری از کارشناسان تغذیه‌ مصرف زولبیا و بامیه را در ماه رمضان به علت میزان بالای چربی و قند موجود در آن توصیه نمی‌کنند و به جای آن مواد مقوی و انرژی زا همچون خرما و کشمش را مفید می‌دانند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۴
hossein sh

هیمالیانورد پس از فتح قله لوتسه و ورود به باشگاه ۸ هزار متری ها به ایران بازگشت. تنها عظیم قیچیساز و ۱۶ نفر دیگر در دنیا هستند که بدون اکسیژن تمام ۱۴ قله ی۸۰۰۰ متری را فتح کردند.


عظیم قیچی ساز که فرودین ماه برای صعود به قله لوتسه عازم هیمالیا شده بود پس از صعود به لوتسه و ورود به جمع باشگاه 8 هزار متری ها عصر امروز(یکشنبه) در جمع استقبال پرشور مردم به ایران بازگشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۲
hossein sh