مشار نیوز - آخرین خبر

آخرین اخبار از همه‌جا

آخرین اخبار از همه‌جا

مشار نیوز - جدید‌ترین و پربیننده‌ترین خبرها را ببینید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آشتی جدیدی و دبیر در شورای شهر

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷ ب.ظ
صبح امروز با وساطت مهدی چمران و هادی ساعی، علیرضا دبیر و عباس جدیدی با یکدیگر آشتی کردند.

امروز در جلسه سیصد و چهل و هفتم شورای شهر تهران، چمران ضمن دعوت از عباس جدیدی و علیرضا دبیر از آنها خواست که در صحن با یکدیگر روبوسی کرده و با هم آشتی کنند و گفت: هادی ساعی نیز نقش ساقدوش را خواهد داشت.

عباس جدیدی پس از آشتی با علیرضا دبیر با بیان اینکه ما مشکلی با کسی نداریم گفت: اما درد و دل‌های ما ورزشکاران را نیز گوش کنید، چراکه سه سال است انواع و اقسام تهمت‌ها، افترا، انگ و شایعه را به ما می‌چسبانند و حرف و حدیث‌های مختلفی در مورد ما ورزشکاران در سایت و شبکه‌های مجازی تحت عناوین مختلف منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها یک روز خبر درگیری با راننده را منتشر کرده و روز دیگر در موضوعات خانوادگی‌ام سرک کشیدند، گفت: وضعیت به گونه‌ای شده که عادت کردم که هر روز که از خواب بیدار می‌شوم، با یک داستان جدید روبه‌رو شوم و در تمام این مدت ما ورزشکاران با هم دوست هستیم اما خدا وکیلی با شما این کارها را می‌کردند، چه می‌کردید؟

این عضو شورای شهر تهران گفت: جامعه ورزشی برای خدمت‌گذاری به مردم به شورا آمده اما هر روز یک انگ به آن می‌چسباندند که این مساله سبب سرد شدن مردم جامعه و حتی سرد شدن ورزشکاران شده است.

جدیدی با بیان اینکه عزیزان ورزشکار در شورای شهر تحصیلات مرتبط دارند و به عشق خدمت به مردم آبرو گذاشتند، گفت: اما در این سه سال با ما چه کردند؟! من با دبیر همکار بودم و یک عمری هم تیمی بودیم و جوانی خود را با هم پیر کردیم اما چند وقت پیش شبکه مجازی و سایت‌های بیگانه موضوعاتی را علیه دبیر مطرح کردند و خدا شاهد است که من نیز از این موضوع ناراحت شدم اما این شایعات قدرت گرفته بود و دبیر این موضوع را از چشم من می‌دید و من قسم خوردم که روحم هم از این موضوع خبر ندارد و من و دبیر همکار هستیم چراکه می‌خواهیم عمری با هم زندگی کنیم.


شب گذشته نیز در منزل یکی از دوستان مشترک این دو عضو شورای شهر تهران و با حضور چمران، کاشانی، دوستی و ساعی برگزار شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۲
hossein sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی